sobota, 31. december 2016

Baby step blues


BABY STEP BLUES

I got my baby step socks, my baby step shoes
My baby step hat, I got the baby step blues

I wake up in the morning sign petitions all day long
Nothing seems to happen but I'm sure it can't be wrong
I protest in the wind and rain till I'm nearly beat
I scream about your fur but not the leather on your feet

I support all single issues 'cos cruelty makes me weep
Please don't kill the dolphins but don't worry bout the sheep
They say that single issues will only make things worse
All that rational argument makes me rant and curse

Vegan education is just a waste of time
What's the point of trying to change the paradigm
People are too ignorant to understand what's right
In any case the world won't go vegan overnight

So don't tell folks go vegan it'll make them run away
Tell them to go veggie then kneel right down and pray
Promote those Meatless Mondays, don't bother with the rest
Don't be so judgmental when they're trying to do their best

That's how I went vegan so everyone's the same
And if it doesn't happen I'm really not to blame
Every little helps no matter what you say
Even if you prove me wrong I'll do it anyway

Avtor: Alan O'Reilly

*******

BABY STEP BLUES

Nataknem si baby step nogavice, 
baby step čevlje in nisem več bos,
poveznem si baby step pokrivalo, 
na kitaro zabrenkam baby step blues.

Že zjutraj zgodaj se zbudim, 
delim peticije ves dan,
čeprav se nič ne spremeni, 
si mislim: gotovo ni zaman.
Protestiram v vetru, dežju, 
dokler nisem ves sesut.
Kričim ti: "Nosiš krzno!" 
a ne, da v usnje si obut.

Podpiram vse single-issue kampanje, 
ker me ob krutostih srce zaboli.
Vljudno te prosim: "Ne ubijaj delfinov!" 
Vseeno mi je, če ti za ovce mar ni.
Čeprav abolicionisti trdite, 
da s tem le poslabšujem stanje,
ne zanimajo me argumenti, 
so le navadno sranje.

Izobraževanje o veganstvu je izguba časa,
enako sprememba paradigme, 
če se mene vpraša.
Ljudje so preneumni, 
da kaj je prav bi razumeli,
svet ne bo čez noč veganski, 
čeprav bi si želeli.

Ne recite ljudem: "Postanite vegani!" 
S tem jih boste le odgnali stran. 
"Daj, bodi vegi," moledujte, 
morda nekoč nekdo postane še vegan.
Promovirajte brezmesne ponedeljke, 
briga vas za mleko – nepomembne reči,
ne bodite, no, tako obsojajoči, 
raje z baby step koraki spodbujajte ljudi.

Ker tako postal vegan sem sam, 
to edino pravo pot svetujem tudi vam,
a če slučajno to se ne zgodi, 
naj nikar nihče me ne krivi.
Vsako dejanje šteje, šteje vsak korak, 
a vi mi govorite, da ravnam napak. 
Četudi mi dokažete, da sem bil v zmoti,
bom še vedno delal isto, pa če vsi ste proti.

Prevedel in prepesnil: Leon Kralj


Sprejmite novoletno zaobljubo, ki nekaj velja.

Sklenite, da boste nehali govoriti, da imate radi živali medtem ko jeste živila živalskega izvora.

Postanite vegan.

Poskrbite, da bo to kar gre v vaša usta skladno s tem kar prihaja iz njih.

SREČNO NOVO LETO 2017!

Sorodne teme (kliknite na povezavo):

Ni komentarjev:

Objavite komentar